Avui el temps ja ha estat més estable que el d'ahir, tot i que la proximitat de la borrasca ens ha provocat cels força tapats al matí, i fins i tot algunes gotes cap al litoral. Al migdia s'han obert clarianes, quedant una tarda amb núvols i clarianes però sense precipitacions, i amb força vent de nord-oest. Al vespre ha començat a entrar la massa d'aire molt fred en alçada i les temperatures han començat a baixar, per això actualment es donen les mínimes del dia, força més baixes que no pas les que s'enregistraven al matí. Demà s'espera un dia força assolellat tot i que fred i ventós, i sembla que dilluns continuaria el temps estable amb temperatures una mica més altes de dia. Entre dimarts i dimecres ens creuarà una nova pertorbació que no sembla gaire activa, i més endavant el temps podria continuar variable, però sense nous temporals de pluja a la vista.
Pel que fa a les temperatures d'avui, les màximes han pujat lleugerament respecte a les d'ahir i s'han assolit valors entre els 15 i 19ºC, mentre que les mínimes, que s'estan donant ara al vespre, han donat valors entre els 5 i 10ºC, amb vent moderat de nord-oest, més intens a la tarda.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes de la web del Servei Meteorològic de Catalunya): 
Pinós (Solsonès)
T. Màxima: 15,3ºC
T. Mínima: 6,5ºC
Precipitació: 0,0 mm 
Lladurs (Solsonès) 
T. Màxima: 15,2ºC
T. Mínima: 5,0ºC
Precipitació: 0,0 mm 
Solsona (Solsonès) 
T. Màxima: 15,8ºC
T. Mínima: 6,6ºC
Precipitació: 0,0 mm 
La Panadella (Anoia) 
T. Màxima: 14,6ºC
T. Mínima: 4,9ºC
Precipitació: 0,0 mm 
Òdena (Anoia) 
T. Màxima: 19,2ºC
T. Mínima: 10,1ºC
Precipitació: 0,0 mm 
Cervera (Segarra) 
T. Màxima: 17,0ºC
T. Mínima: 7,0ºC
Precipitació: 0,0 mm 
Les dades meteorològiques d'ahir a Calaf varen ser les següents 
(dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya): 
T. Màxima: 15,3ºC
T. Mínima: 11,8ºC
Precipitació: 3,3 mm
Fenomens observats: boira, pluja, arc de Sant Martí
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada