diumenge, 25 de gener del 2026

Fotografies de la setmana (19 al 25 de gener de 2026)

Dilluns 19 de gener: la setmana començava amb temps inestable i cels tapats amb pluges febles al matí i de nou a partir del vespre. Imatge al matí al costat de Calaf:


Dimarts 20 de gener: un nou temporal de pluges ens va portar cels tapats i precipitacions generals i importants sobretot fins a mitja tarda. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós:


Dimecres 21 de gener: el temporal es va allunyar i el matí va ser emboirat però a la tarda es van obrir moltes clarianes. Imatge a primera hora de la tarda:


Dijous 22 de gener: un front atlàntic ens va afectar al matí amb cels tapats i pluja, mentre que a la tarda ràpidament es va asserenar. Imatge a la tarda prop de Conill:


Divendres 23 de gener: el matí va ser variable amb intervals de núvols però a la tarda es va imposar el sol. Imatge a la tarda des de Boixadors mirant cap a l'est:


Dissabte 24 de gener: la formació d'una depressió damunt nostre amb aire fred en alçada ens va deixar precipitacions moderades que van ser de neu i deixar gruixos de 5 a 10 cm a l'altiplà fins a migdia. Imatge a mig matí a Calaf:


Diumenge 25 de gener: la depressió s'ha allunyat i ha quedat un matí variable i tarda més ennuvolada amb ruixats i tempestes. Imatge a primera hora del dia:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada