Dilluns 12 de gener: la setmana començava amb el pas d'un front poc actiu que ens va deixar intervals de núvols prims. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós:
Dimarts 13 de gener: situació estable amb boires i núvols baixos matinals i sol amb núvols prims a la tarda. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós:
Dimecres 14 de gener: va continuar la mateixa situació amb temps estable i intervals de núvols alts i mitjos. Imatge a migdia:
Dijous 15 de gener: nova jornada de temps estable amb boires espesses al matí i sol amb núvols prims a la tarda. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós:
Divendres 16 de gener: dia de temps molt variable amb més clarianes al matí i més núvols a la tarda, i amb pluges febles a primera i darrera hora. Imatge al matí a Pujalt:
Dissabte 17 de gener: la formació d'una depressió al sud ens va portar un temporal de pluges amb precipitacions abundants i generals i nevades importants a les muntanyes. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós sota un fort ruixat:







Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada