dimarts, 27 de gener del 2026

Dades 27 de gener de 2026

El dia ha estat dominat pels núvols, alguna clariana esporàdica i precipitacions intermitents al llarg del dia, més notables a la tarda. Durant les properes hores encara pot tornar a ploure, però la tendència és que al llarg de la nit el front es vagi allunyant amb obertura de clarianes i gir del vent a mestral que podrà bufar amb força. Demà tindrem un matí més variable i ràpidament s'anirà tapant de sud a nord, amb precipitacions possibles a migdia o primera hora de la tarda que a la nostra zona serien febles però que no es descarta que puguin ser en forma de neu, molt poca cosa tot plegat, demà l'ambient clarament més fred. Dijous ens afectarà un front al matí amb cels tapats i pluges febles i més clarianes a la tarda.

Les màximes s'han situat entre els 10 i 12ºC i les mínimes entre els 3 i 5ºC, amb humitat moderada, bona visibilitat i vent fluix del sud.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades fins les 18.30 hores. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:   10,6ºC
T. Mínima:     4,0ºC
Precipitació:  9,2 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:    9,7ºC
T. Mínima:     3,4ºC
Precipitació:  8,8 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   10,5ºC
T. Mínima:     4,9ºC
Precipitació:  8,8 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   10,5ºC
T. Mínima:     4,3ºC
Precipitació:  6,3 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   10,0ºC
T. Mínima:     4,1ºC
Precipitació:  5,1 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:    11,4ºC
T. Mínima:      4,2ºC
Precipitació:   4,7 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    11,7ºC
T. Mínima:      4,8ºC
Precipitació:   7,1 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    10,9ºC  
T. Mínima:      4,4ºC
Precipitació:   6,0 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    11,1ºC  
T. Mínima:      4,8ºC
Precipitació:   3,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:   10,3ºC  
T. Mínima:     3,0ºC
Precipitació:  7,0 mm
Fenòmens:   rosada, pluja, arc de Sant Martí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada