Avui hem tingut un dia ben tapat, amb boires i núvols baixos i plugims sobretot a la nit i matí. De cara a les properes hores la inestabilitat augmenta i podran caure precipitacions en conjunt febles i que començaran a la nit fins demà al migdia o la tarda, seran de neu a cotes molt baixes però en general no deixaran acumulacions significatives, com a molt un parell o tres de cm en el millor dels casos, i demà al tard tot plegat anirà marxant. Demà i sobretot dimarts, amb temps ja més estable, caldrà destacar la brusca baixada de temperatures que ens portarà glaçades importants.
Les màximes avui han estat clarament més baixes, amb valors entre els 4 i 7ºC, i mínimes entre els 1 i 5ºC, amb humitat elevada, mala visibilitat i vent fluix de mestral.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores.
T. Mínima: 1,8ºC
Precipitació: 3,1 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 1,7ºC
Precipitació: 4,0 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 1,9ºC
Precipitació: 3,5 mm
T. Màxima: 4,5ºC
T. Mínima: 0,7ºC
Precipitació: 3,5 mm
T. Mínima: 1,0ºC
Precipitació: 2,7 mm
Precipitació: 1,9 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 4,4 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada