diumenge, 19 d’octubre del 2025

Fotografies de la setmana (13 al 19 d'octubre de 2025)

Dilluns 13 d'octubre: la setmana començava amb una lleugera inestabilitat que ens va portar intervals de núvols i algun ruixat. Imatge al final de la tarda:


Dimarts 14 d'octubre: la inestabilitat va augmentar i van descarregar tempestes irregulars a molts punts, en alguns casos fortes. Imatge a la tarda a Calaf després d'una tempesta:


Dimecres 15 d'octubre: la inestabilitat va ser menor amb intervals de núvols i alguns ruixats molt més aïllats. Imatge a la tarda prop de Conill:


Dijous 16 d'octubre: al matí vam tenir núvols baixos i a la tarda creixement de nuvolades amb algun ruixat feble. Imatge a la tarda des de Conill:


Divendres 17 d'octubre: va continuar el temps lleugerament inestable amb boires matinals i nuvolades a la tarda amb algunes tempestes. Imatge a la tarda des de Calaf mirant cap a Montserrat:


Dissabte 18 d'octubre: el matí va estar dominat per la boira, mentre que a la tarda es van alternar núvols i clarianes. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós:


Diumenge 19 d'octubre: el dia ha començat amb intervals de núvols i ambient suau, A la tarda s'ha ennuvolat de ponent a llevant sense precipitacions. Imatge a primera hora:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada