dilluns, 13 d’octubre del 2025

Dades 13 d'octubre de 2025

La setmana ha començat amb temps variable, amb força núvols, algunes clarianes, i precipitacions molt febles al matí i ruixats més importants a la tarda, sempre molt irregulars en la distribució. Demà tindrem un dia semblant al d'avui, amb força núvols, algunes clarianes, i xàfecs i tempestes a partir de migdia i sobretot a la tarda, de nou irregulars i que en algun cas podran descarregar amb força, demà la temperatura semblant a la d'avui. De cara a dimecres es preveu que segueixi la situació inestable.

Les màximes s'han mogut entre els 18 i 23ºC i les mínimes entre els 12 i 15ºC, amb humitat moderada, bona visibilitat i vent fluix de llevant.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades fins les 18.30 hores. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:    20,4ºC
T. Mínima:     12,8ºC
Precipitació:   0,0 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   21,2ºC
T. Mínima:    12,2ºC
Precipitació:  0,0 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   21,2ºC
T. Mínima:    12,3ºC
Precipitació:  0,0 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   18,6ºC
T. Mínima:    13,1ºC
Precipitació:  6,2 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   19,1ºC
T. Mínima:    13,7ºC
Precipitació:  2,1 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:    22,7ºC
T. Mínima:     13,7ºC
Precipitació:   1,6 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    21,9ºC
T. Mínima:     14,6ºC
Precipitació:   9,6 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    22,5ºC
T. Mínima:     13,4ºC
Precipitació:   1,1 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    23,0ºC  
T. Mínima:     13,1ºC
Precipitació:   1,2 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:   19,6ºC  
T. Mínima:    13,3ºC
Precipitació:  0,3 mm
Fenòmens:    rosada, pluja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada