El dia ha començat amb bancs de boira que han persistit fins a primera hora del matí, després s'han desfet i han quedat alguns núvols baixos fins a migdia, a la tarda s'han desfet i ha quedat un cel serè. Demà al matí és probable que es tornin a formar bancs de boira i núvols baixos, però a diferència d'avui demà tindrem intervals de núvols alts i mitjos bona part del dia, amb vent fluix i temperatura suau. Dissabte continuarà el temps estable amb sol i núvols baixos matinals.
Les màximes s'han situat entre els 21 i 25ºC i les mínimes entre els 8 i 12ºC, amb humitat moderada, visibilitat regular i vent fluix de direcció variable.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores.
T. Mínima: 9,9ºC
Precipitació: 0,1 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 8,3ºC
Precipitació: 0,0 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 7,5ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Màxima: 21,6ºC
T. Mínima: 12,4ºC
Precipitació: 0,3 mm
T. Mínima: 12,2ºC
Precipitació: 0,1 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 0,2 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada