Avui hem tingut un temps en general tranquil, amb alguns bancs de boira a primera hora, i intervals de núvols alts i mitjos que a estones han estat força abundants, però que no han tingut cap conseqüència. Demà tindrem un dia semblant, amb algun banc de boira a primera hora molt local, i bandes de núvols alts i mitjos al llarg del dia, més densos a la tarda i vespre. Durant la nit de dissabte a diumenge ens passarà un front atlàntic molt poc actiu que podrà deixar alguna gota, en general molt poca cosa. Diumenge el front anirà marxant, quedaran intervals de núvols amb gir del vent a mestral, més fresca i algun ruixat de tarda al nord-est.
Les màximes han pujat, amb valors entre els 16 i 21ºC, i mínimes entre els 5 i 10ºC, amb bona visibilitat, humitat moderada i vent fluix de mestral.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores.
T. Mínima: 7,6ºC
Precipitació: 0,0 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 6,3ºC
Precipitació: 0,2 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 5,6ºC
Precipitació: 0,2 mm
T. Màxima: 16,3ºC
T. Mínima: 10,1ºC
Precipitació: 0,1 mm
T. Mínima: 9,2ºC
Precipitació: 0,3 mm
Precipitació: 0,2 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 0,2 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada