diumenge, 30 d’agost del 2026

Dades 30 d'agost de 2026

El dia ha estat dominat completament pel sol a tot el país i tant sols s'han observat alguns núvols decoratius a primera hora de la tarda. Demà començarem setmana amb alguns núvols baixos matinals a punts de l'est del país i, a diferència d'avui, es formaran nuvolades de tarda a punts del Pirineu amb alguns ruixats febles, i alguns núvols sense conseqüències a la resta. De cara a dimarts ens afectarà una feble pertorbació amb intervals de núvols i alguns ruixats al Pirineu, la temperatura no variarà massa a principis de setmana.

Les màximes del dia s'han mogut entre els 29 i 34ºC i les mínimes entre els 13 i 18ºC, amb baixa humitat, bona visibilitat i vent fluix de sud-est.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades de pluja fins les 18.30. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:   32,8ºC
T. Mínima:    16,0ºC
Precipitació:  0,0 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   31,2ºC
T. Mínima:    15,3ºC
Precipitació:  0,0 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   33,7ºC
T. Mínima:    13,1ºC
Precipitació:  0,0 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   29,5ºC
T. Mínima:    16,1ºC
Precipitació:  0,0 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   31,3ºC
T. Mínima:    17,8ºC
Precipitació:  0,0 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:    33,0ºC
T. Mínima:     13,5ºC
Precipitació:   0,0 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    32,8ºC  
T. Mínima:     17,0ºC
Precipitació:   0,0 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    33,5ºC  
T. Mínima:     14,6ºC
Precipitació:   0,0 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    34,2ºC  
T. Mínima:     13,8ºC
Precipitació:   0,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:   31,0ºC  
T. Mínima:    17,6ºC
Precipitació: 0,0 mm
Fenòmens:   rosada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada