El nou mes ha començat amb un temps lleugerament insegur, amb bancs de núvols baixos a l'est del país al matí, sol a migdia i primera hora de la tarda, i creixement de nuvolades a la tarda al Pirineu on han descarregat algunes tempestes localment fortes. Durant la nit aquestes nuvolades pirinenques es desfaran i per altra banda es formaran núvols baixos a l'est del país, més sol a les hores centrals del dia i noves nuvolades amb tronades de tarda al Pirineu, la temperatura demà semblant a la d'avui. De cara a dilluns tindrem un dia semblant i amb temperatura lleugerament més baixa.
Les màximes del dia s'han mogut entre els 31 i 37ºC i les mínimes entre els 16 i 21ºC, amb humitat moderada, bona visibilitat i vent fluix de sud-est.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades de pluja fins les 18.30.
T. Mínima: 18,4ºC
Precipitació: 0,0 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 17,6ºC
Precipitació: 0,0 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 16,4ºC
Precipitació: 0,0 mm
Precipitació: 0,0 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cervera (Segarra)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada