dissabte, 22 d’agost del 2026

Dades 22 d'agost de 2026

Avui hem tingut un matí ennuvolat amb alguns plugims febles, i primeres clarianes abans de migdia, a la tarda els núvols s'han acabat desfent i ha quedat un cel pràcticament serè. De cara a la propera nit i matinada es podran tornar a formar bancs de núvols baixos que demà al matí podrien ser presents a punts de la meitat est, no s'espera que siguin tant densos com avui. A diferència d'avui, demà a la tarda podran formar-se nuvolades a punts de la meitat nord amb alguns xàfecs i tempestes. Dilluns tindrem un matí mig ennuvolat, i a la tarda augmenta la inestabilitat amb una pertorbació que podrà deixar tempestes a la meitat oest sobretot, localment fortes. La temperatura lleugerament més alta.

Les màximes del dia s'han mogut entre els 26 i 30ºC i les mínimes entre els 16 i 21ºC, amb bona visibilitat, humitat moderada i vent fluix de sud-est.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades de pluja fins les 18.30. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:   28,5ºC
T. Mínima:    17,3ºC
Precipitació:  0,0 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   26,1ºC
T. Mínima:    16,5ºC
Precipitació:  5,8 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   28,5ºC
T. Mínima:    17,4ºC
Precipitació:  0,3 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   26,9ºC
T. Mínima:    16,8ºC
Precipitació:  0,8 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   26,2ºC
T. Mínima:    17,5ºC
Precipitació:  0,1 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:    30,0ºC
T. Mínima:     20,7ºC
Precipitació:   0,0 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    28,3ºC  
T. Mínima:     19,1ºC
Precipitació:   0,0 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    29,5ºC  
T. Mínima:     18,3ºC
Precipitació:   0,0 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    30,1ºC  
T. Mínima:     18,1ºC
Precipitació:   0,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:   27,1ºC  
T. Mínima:    17,3ºC
Precipitació: inapreciable
Fenòmens:   plugim, rosada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada