Dilluns 1 de juny: la setmana començava amb temps estable, domini del sol i alguns núvols a la tarda. Imatge a mitja tarda:
Dimarts 2 de juny: el pas d'un front fred no massa actiu ens va portar núvols i algunes tempestes al Pirineu a la tarda. Imatge a primera hora de la tarda a Calaf:
Dimecres 3 de juny: temps ben estable i assolellat a tot el país. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós:
Dijous 4 de juny: l'arribada d'un front a la tarda va portar tempestes al Pirineu i després a d'altres punts del nord i est del país al vespre. Imatge a mitja tarda a Castellfollit de Riubregós:
Divendres 5 de juny: el temps va estar dominat pels núvols, algunes clarianes i vent fluix de mestral amb ambient molt suau. Imatge a la tarda als voltants de Calaf:
Dissabte 6 de juny: temps estable amb sol alternant a la tarda amb bandes de núvols prims. Imatge al matí:
Diumenge 7 de juny: el dia ha estat assolellat amb núvols prims fins a migdia, a la tarda ha quedat serè. Imatge a primera hora de la tarda a Castellfollit de Riubregós:







Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada