dissabte, 27 de juny del 2026

Dades 27 de juny de 2026

El dia ha tornat a estar dominat pel cel serè arreu del país, pràcticament no s'han observat núvols. Demà començarem la jornada amb cel serè i temps estable, però al llarg del matí i migdia apareixeran alguns núvols per ponent. A la tarda i vespre es formaran algunes tempestes al Pirineu i ponent amb augment de núvols a la resta, les tempestes podran tenir certa intensitat. De cara a dilluns tindrem matí i migdia amb sol i tarda amb algunes tronades al nord del país, la temperatura no variarà massa i es mantindrá molt alta.

Les màximes s'han mogut entre els 33 i 37ºC i les mínimes entre els 15 i 21ºC, amb baixa humitat, bona visibilitat i vent fluix de sud-est.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades de pluja fins les 18.30. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:   34,5ºC
T. Mínima:    18,2ºC
Precipitació:  0,0 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   36,3ºC
T. Mínima:    18,8ºC
Precipitació:  0,0 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   35,5ºC
T. Mínima:    15,2ºC
Precipitació:  0,0 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   32,7ºC
T. Mínima:    18,3ºC
Precipitació:  0,0 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   33,4ºC
T. Mínima:    20,7ºC
Precipitació:  0,0 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:    35,1ºC
T. Mínima:     15,0ºC
Precipitació:   0,0 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    34,4ºC  
T. Mínima:     18,4ºC
Precipitació:   0,0 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    35,6ºC  
T. Mínima:     15,8ºC
Precipitació:   0,0 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    36,8ºC  
T. Mínima:     15,0ºC
Precipitació:   0,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:   33,1ºC  
T. Mínima:    20,3ºC
Precipitació:  0,0 mm
Fenòmens:    ---

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada