La setmana ha començat amb temps inestable degut al pas d'un front que no ha estat massa actiu fora del Pirineu però que ha deixat cels tapats i pluges febles al llarg del dia, més importants a la tarda i vespre quan ens ha afectat el gruix de la pertorbació. De cara a la propera nit i matinada el front anirà marxant i s'obriran clarianes amb retirada de les precipitacions, i demà tindrem un dia variable i una mica més fred que avui. Dimecres al matí ens passarà un altre front poc actiu amb molts núvols i poca pluja al matí i més clarianes a la tarda.
Les màximes del dia s'han situat entre els 9 i 12ºC i les mínimes entre els 0 i 5ºC, amb humitat moderada, bona visibilitat i vent fluix del sud.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores.
T. Mínima: 1,6ºC
Precipitació: 2,1 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 1,7ºC
Precipitació: 4,6 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 0,7ºC
Precipitació: 5,7 mm
T. Màxima: 9,6ºC
T. Mínima: 4,7ºC
Precipitació: 3,2 mm
T. Mínima: 4,1ºC
Precipitació: 2,8 mm
Precipitació: 0,7 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 2,8 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada