El dia s'ha caracteritzat pel temps estable, amb intervals de núvols alts i mitjos abundants al matí i més trencats a la tarda. Durant la nit el cel es tornarà a tapar i demà ens afectarà un front que deixarà molts núvols al matí amb alguna pluja feble, es podran obrir clarianes a migdia i de cara a la tarda-vespre ens passarà un altre front que deixarà pluges generals, en molts casos seran febles o com a molt moderades. Aquest front s'allunyarà demà a la nit i dimarts ja tindrem temps molt més estable amb sol i intervals de núvols.
Les màximes avui s'han situat entre els 7 i 13ºC i les mínimes entre els 1 i 2ºC, amb baixa humitat, bona visibilitat i vent fluix de mestral.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores.
T. Mínima: -0,2ºC
Precipitació: 0,1 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: -0,9ºC
Precipitació: 0,0 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: -1,3ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Màxima: 7,6ºC
T. Mínima: 1,6ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Mínima: 0,8ºC
Precipitació: 0,0 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 0,1 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada