diumenge, 31 de maig del 2026

Dades 31 de maig de 2026

Avui hem tornat a tenir un matí assolellat, i tal i com ha passat els darrers dies, a la tarda ràpidament s'han format nuvolades al Pirineu on han descarregat algunes tempestes, i a la tarda els núvols han anat avançant de nord a sud fins tapar el cel. Les immediates hores encara pot descarregar algun xàfec a punts de la meitat nord però tot plegat té tendència a anar desapareixent, i demà tornarem a tenir un matí molt tranquil i assolellat amb alguns núvols prims, i noves nuvolades de tarda amb ruixats al nord del país, demà menys extensos. Dimarts tindrem més sol al matí i ruixats de tarda al nord i est del país, la temperatura baixarà suaument entre demà i dimarts.

Les màximes s'han mogut entre els 30 i 33ºC i les mínimes entre els 12 i 18ºC, amb baixa humitat, bona visibilitat i vent fluix de direcció variable.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades de pluja fins les 18.30. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:   30,8ºC
T. Mínima:    14,0ºC
Precipitació:  0,0 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   30,8ºC
T. Mínima:    15,2ºC
Precipitació:  0,0 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   32,8ºC
T. Mínima:    13,2ºC
Precipitació:  0,0 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   30,0ºC
T. Mínima:    16,7ºC
Precipitació:  0,0 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:    29,9ºC
T. Mínima:     18,4ºC
Precipitació:   0,0 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:    32,2ºC
T. Mínima:     12,9ºC
Precipitació:   0,0 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    31,3ºC
T. Mínima:     14,9ºC
Precipitació:   0,0 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    32,0ºC  
T. Mínima:     13,1ºC
Precipitació:   0,0 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    32,5ºC  
T. Mínima:     11,9ºC
Precipitació:   0,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:   30,0ºC  
T. Mínima:    18,4ºC
Precipitació:  0,0 mm
Fenòmens:    ---

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada