dimecres, 1 d’abril del 2026

Dades 1 d'abril de 2026

A primera hora el cel s'ha mantingut serè, a partir de mig matí han anat augmentant els núvols alts i mitjos fins quedar força tapat a primera hora de la tarda, i posteriorment s'ha tornat a aclarir. De cara a demà cal preveure cel tapat al Pirineu amb precipitacions, especialment a la banda nord, i sol a la resta amb bandes de núvols prims, demà amb vent encara moderat i temperatura semblant a la d'avui. De cara a divendres temps més estable arreu amb sol i núvols prims, vent ja més fluix i temperatura que començarà a pujar.

Les màximes del dia s'han situat entre els 15 i 19ºC i les mínimes entre els 0 i 8ºC, amb certa inversió tèrmica. La humitat ha estat baixa, la visibilitat bona i el vent ha bufat moderat de mestral.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades de pluja fins les 18.30. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:   15,1ºC
T. Mínima:     4,7ºC
Precipitació:  0,0 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   13,6ºC
T. Mínima:     7,7ºC
Precipitació:  0,0 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   16,3ºC
T. Mínima:     7,5ºC
Precipitació:  0,0 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   15,0ºC
T. Mínima:     3,1ºC
Precipitació:  0,0 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:    14,9ºC
T. Mínima:      3,8ºC
Precipitació:   0,0 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:    18,6ºC
T. Mínima:      0,3ºC
Precipitació:   0,0 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    17,2ºC
T. Mínima:      3,1ºC
Precipitació:   0,0 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    17,3ºC  
T. Mínima:      3,4ºC
Precipitació:   0,0 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    17,6ºC  
T. Mínima:      2,6ºC
Precipitació:   0,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:   14,8ºC  
T. Mínima:     5,8ºC
Precipitació:  0,0 mm
Fenòmens:    ---

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada