Avui hem tingut un matí amb intervals de núvols prims i bancs de boira sobretot presents a zones enclotades i que s'han desfet molt ràpidament, a la tarda ens ha creuat un front atlàntic molt poc actiu que ha deixat cels tapats, i que al final de la tarda ja ha marxat amb obertura de clarianes per ponent. Demà tornarem a tenir un dia tranquil, amb boires i núvols baixos matinals i resta de dia amb sol i alguns núvols prims, demà vent fluix i temperatura semblant o lleugerament més alta. De cara a divendres cal esperar més sol al matí i intervals de núvols a la tarda.
Les màximes han oscil·lat entre els 12 i 17ºC i les mínimes entre els 2 i 5ºC, amb humitat moderada, mala visbilitat al matí i bona a la tarda, i vent fluix de mestral.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades de pluja fins les 18.30.
T. Mínima: 2,3ºC
Precipitació: 0,0 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 3,7ºC
Precipitació: 0,1 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 3,7ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Màxima: 12,1ºC
T. Mínima: 4,0ºC
Precipitació: 0,1 mm
Precipitació: 0,1 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 0,1 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada