La setmana ha començat amb el pas d'una pertorbació feble que ens ha deixat cels tapats i pluges febles al llarg del dia. Aquesta pertorbació tendeix a allunyar-se i demà el temps ja serà molt més estable, amb boires que demà seran extenses i persistents a l'interior, i més clarianes a la resta, amb vent fluix i ambient més fred. De cara a dimecres pocs canvis i continuarà el temps molt estable.
Les màximes han baixat, amb valors entre els 7 i 11ºC, i mínimes més altes, entre els 3 i 6ºC, amb humitat elevada, bona visibilitat i vent fluix de llevant girant a la tarda a mestral.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores.
T. Mínima: 4,9ºC
Precipitació: 0,2 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 4,1ºC
Precipitació: 0,7 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 4,1ºC
Precipitació: 1,2 mm
T. Màxima: 7,5ºC
T. Mínima: 5,5ºC
Precipitació: 2,2 mm
T. Mínima: 5,3ºC
Precipitació: 0,3 mm
Precipitació: 0,6 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 0,9 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada