dissabte, 28 de juny del 2025

Dades 28 de juny de 2025

Avui hem tornat a tenir un dia gairebé infernal, amb cel ben serè, algun nuvolet de tarda decoratiu, i poca cosa més a comentar. Estem sota la influència d'un anticicló que porta associada una massa d'aire molt càlida a tots els nivells, aquesta massa càlida ens acompanyarà fins mitjans de la propera setmana. Per demà cal preveure un dia ben serè i de nou amb temperatures molt altes, semblants a les d'avui, amb mínimes superiors als 20ºC a llocs elevats i màximes en general entre 35 i 40ºC, superant-se aquests valors als punts més càlids. Dilluns seguim amb la calor molt intensa però amb la novetats de que a la tarda es poden formar algunes tempestes.

Les màximes del dia s'han situat entre els 35 i 38ºC i les mínimes entre els 16 i 21ºC, amb baixa humitat, bona visibilitat i vent fluix de direcció variable.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades fins les 18.30 hores. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:    36,3ºC
T. Mínima:     18,6ºC
Precipitació:   0,0 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   37,6ºC
T. Mínima:    19,1ºC
Precipitació:  0,0 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   36,6ºC
T. Mínima:    16,4ºC
Precipitació:  0,0 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   35,2ºC
T. Mínima:    18,6ºC
Precipitació:  0,0 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   35,5ºC
T. Mínima:    21,0ºC
Precipitació:  0,0 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:   37,6ºC
T. Mínima:    17,0ºC
Precipitació:  0,0 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    36,7ºC
T. Mínima:     18,5ºC
Precipitació:   0,0 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    37,3ºC
T. Mínima:     17,9ºC
Precipitació:   0,0 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    38,1ºC
T. Mínima:     16,2ºC
Precipitació:   0,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:    35,8ºC  
T. Mínima:     20,7ºC
Precipitació:  0,0 mm
Fenòmens:    ---- 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada