El dia s'ha caracteritzat pel temps ben estable i amb domini del sol, tant sols destacar que a la nit s'han format alguns bancs de boira poc importants que s'han desfet a primera hora del dia, i que a la tarda s'ha format alguna nuvolada que ha deixat ruixats molts poc importants a punts del nord del país. De cara a demà cal preveure continuació del temps estable amb sol, possibilitat de bancs de boira a primera hora i nuvolades de tarda amb algun ruixat a zones de muntanya. Diumenge continuarà tot si fa no fa igual. La temperatura anirà pujant de forma progressiva.
Les màximes del dia han oscil·lat entre els 20 i 25ºC, i les mínimes entre els 5 i 9ºC, amb baixa humitat, bona visibilitat i vent fluix de mestral.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores.
T. Mínima: 6,5ºC
Precipitació: 0,0 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 6,3ºC
Precipitació: 0,0 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 6,8ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Màxima: 20,0ºC
T. Mínima: 7,2ºC
Precipitació: 0,1 mm
T. Mínima: 7,1ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Mínima: 8,5ºC
Precipitació: 0,0 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 0,1 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada