dissabte, 17 de maig del 2025

Dades 17 de maig de 2025

Avui hem tingut un dia de temps totalment estable i cel ben serè, tant sols s'han observat alguns núvols de tarda al Pirineu i alguns núvols prims que han aparegut al final de la tarda pel sud i ponent. Per demà no es preveuen canvis i tornarem a tenir un dia ben tranquil i amb domini del sol a la major part del país, demà es formaran però núvols baixos prop del mar, i tal i com ha passat avui, nuvolades de tarda al Pirineu. Dilluns tindrem més núvols i possibilitat de ruixats entrant al vespre per ponent. La temperatura serà més alta de dia entre demà i dilluns.

Les màximes del dia s'han mogut entre els 21 i 25ºC i les mínimes entre els 6 i 10ºC, amb baixa humitat, bona visibilitat i vent fluix de mestral.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades fins les 18.30 hores. 

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:    21,6ºC
T. Mínima:      9,4ºC
Precipitació:   0,0 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   22,0ºC
T. Mínima:     7,5ºC
Precipitació:  0,0 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   24,1ºC
T. Mínima:     9,0ºC
Precipitació:  0,0 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   21,4ºC
T. Mínima:     8,0ºC
Precipitació:  0,1 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   21,7ºC
T. Mínima:     8,5ºC
Precipitació:  0,0 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:   25,2ºC
T. Mínima:     8,0ºC
Precipitació:  0,0 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    24,4ºC
T. Mínima:      7,4ºC
Precipitació:   0,0 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    22,4ºC
T. Mínima:      7,4ºC
Precipitació:   0,0 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:    23,8ºC  
T. Mínima:      6,6ºC
Precipitació:   0,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:    21,9ºC  
T. Mínima:      7,9ºC
Precipitació:   0,0 mm
Fenòmens:     rosada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada