El dia ha començat amb boires espesses i núvols baixos freqüents que s'han anat aixecant al llarg del matí tot deixant un cel ennuvolat, mentre que a la tarda s'han obert moltes clarianes a la vegada que s'han format nuvolades amb algunes tempestes locals a punts de la meitat nord del país. Demà el cel s'anirà tapant al llarg del dia i entre la tarda i vespre la pluja anirà avançant pel sud fins a fer-se general a la nit. Divendres matí i migdia pluja general arreu amb neu que podrà caure a cotes no massa altes, entre els 800 i 1000 m, mentre que a la tarda les precipitacions més importants s'aniran desplaçant al nord, amb ambient de ple hivern.
Les màximes s'han mogut entre els 11 i 16ºC i les mínimes entre els 5 i 7ºC, amb humitat elevada i mala visibilitat al matí, bona a la tarda. El vent ha bufat fluix de mestral.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores.
T. Mínima: 5,9ºC
Precipitació: 1,3 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: 4,9ºC
Precipitació: 2,7 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 5,4ºC
Precipitació: 2,9 mm
T. Màxima: 11,4ºC
T. Mínima: 5,0ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Mínima: 5,3ºC
Precipitació: 0,1 mm
Precipitació: 0,1 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 0,0 mm
Precipitació: 0,0 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada