Dilluns 31 de març: la setmana començava amb temps estable i domini del sol a tot el país. Imatge al final de la tarda:
Dimarts 1 d'abril: temps estable amb cel serè i ambient suau fins el vespre que van començar a augmentar els núvols. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós:
Dimecres 2 d'abril: dia de temps tapat i pluja moderada al llarg del dia amb ambient fred. Imatge a migdia a Calaf:
Dijous 3 d'abril: temps variable amb intervals de núvols alts i mitjos més densos a la tarda però sense precipitacions. Imatge al final de la tarda a Calaf:
Divendres 4 d'abril: temps tranquil amb núvols alts i mitjos al matí i cel serè a la tarda amb vent fort de llevant. Imatge a la tarda als voltants de Calaf:
Dissabte 5 d'abril: dia variable amb cel tapat al matí i intervals de núvols a la tarda amb ruixats al Pirineu. Imatge a la tarda a Castellfollit de Riubregós:
Diumenge 6 d'abril: avui hem tingut un dia assolellat, amb vent fluix i temperatura molt suau. Imatge a primera hora del dia:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada