dissabte, 8 de març del 2025

Dades 8 de març de 2025

El dia ha estat completament dominat pels núvols i han anat caient ruixats irregulars al llarg del dia, normalment de curta durada i poca intensitat. Durant les immediates hores tot continua igual però cap a mitjanit entrarà el front fred que ara està escombrant la península, amb pluges generals i més intenses, en alguns casos seran fortes i potser acompanyades de tempesta. Cap a primera hora del matí el front anirà marxant cap a l'est i desapareixeran les precipitacions per ponent amb obertura de clarianes. Demà a la tarda però es podran formar nuvolades i no es descarten alguns ruixats esporàdics.

Les màximes del dia han anat entre els 10 i 14ºC i les mínimes entre els 7 i 10ºC, amb humitat elevada, bona visibilitat i vent fluix amb cops moderats de llevant.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades fins les 18.30 hores:

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:   12,4ºC
T. Mínima:     8,5ºC
Precipitació:  5,6 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:    10,4ºC
T. Mínima:      8,4ºC
Precipitació:   6,6 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   11,3ºC
T. Mínima:     8,6ºC
Precipitació:  5,0 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:    9,9ºC
T. Mínima:     7,8ºC
Precipitació:  2,9 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   10,8ºC
T. Mínima:     8,0ºC
Precipitació:  3,9 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:    14,4ºC
T. Mínima:     10,9ºC
Precipitació:   4,3 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:    13,2ºC
T. Mínima:      9,3ºC
Precipitació:   1,5 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:    13,9ºC
T. Mínima:      7,6ºC
Precipitació:   0,7 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:     14,0ºC
T. Mínima:       8,4ºC
Precipitació:    3,8 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:    11,4ºC  
T. Mínima:      7,9ºC
Precipitació:   4,5 mm
Fenòmens:     pluja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada