Avui hem tingut un dia ben serè, amb algun núvol baix a primeres hores cap al nord de l'altiplà i algun núvol prim a la tarda per ponent. Durant la propera nit augmentaran els núvols per ponent i demà tindrem un dia ennuvolat, sobretot al migdia i la tarda, però no s'esperen precipitacions, demà la temperatura mínima serà més alta i la màxima no variarà massa. De cara a divendres tindrem força núvols, algunes clarianes i possibilitat d'alguns ruixats poc importants.
Les màximes s'han mogut entre els 10 i 15ºC i les mínimes entre els -2 i 1ºC, amb baixa humitat, molt bona visibilitat i vent fluix de mestral.
Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET). Dades fins les 18.30 hores:
T. Mínima: -0,2ºC
Precipitació: 0,0 mm
Lladurs (Solsonès)
T. Mínima: -1,6ºC
Precipitació: 0,0 mm
Solsona (Solsonès)
T. Mínima: 1,3ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Màxima: 10,0ºC
T. Mínima: -0,1ºC
Precipitació: 0,0 mm
T. Mínima: 0,0ºC
Precipitació: 0,0 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cervera (Segarra)
Precipitació: 0,0 mm
Precipitació: 0,0 mm
Precipitació: 0,0 mm
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada