diumenge, 24 de novembre del 2024

Dades 24 de novembre de 2024

El dia s'ha caracteritzat pel cel tapat i les pluges febles al matí, i les clarianes a la tarda. Demà ens arribarà un front entre la tarda i el vespre que ens deixarà cels tapats i pluges febles, més abundants cap al Pirineu de Lleida, amb temperatura molt suau. Dimarts el front ja s'haurà allunyat i tindrem un matí amb núvols baixos i clarianes, i tarda amb sol barrejat amb núvols prims, dimarts la temperatura serà més baixa.

Les màximes del dia s'han mogut entre els 15 i 17ºC, i les mínimes entre els 7 i 11ºC, amb humitat elevada, bona visibilitat i vent fluix de llevant.

Les dades meteorològiques del dia en zones properes han estat (dades extretes del Servei Meteorològic de Catalunya en tots els casos excepte en el cas de Torà que són extretes d'AEMET).  Dades fins 18.30 hores:

Pinós (Solsonès)

T. Màxima:   15,1ºC
T. Mínima:     8,8ºC
Precipitació:  4,2 mm

Lladurs (Solsonès) 

T. Màxima:   15,2ºC
T. Mínima:     8,8ºC
Precipitació:  0,1 mm

Solsona (Solsonès) 

T. Màxima:   14,8ºC
T. Mínima:     8,5ºC
Precipitació:  0,8 mm

La Panadella (Anoia) 

T. Màxima:   14,7ºC
T. Mínima:     9,8ºC
Precipitació:  2,7 mm

Pujalt (Anoia) 

T. Màxima:   15,3ºC
T. Mínima:     9,9ºC
Precipitació:  2,9 mm

Òdena (Anoia) 

T. Màxima:     17,2ºC
T. Mínima:      11,0ºC
Precipitació:    3,4 mm

Cervera (Segarra) 

T. Màxima:     17,0ºC
T. Mínima:      10,5ºC
Precipitació:    1,1 mm

Massoteres (Segarra) 

T. Màxima:     16,5ºC
T. Mínima:       7,6ºC
Precipitació:    2,9 mm

Torà (Segarra) 

T. Màxima:     17,1ºC
T. Mínima:       7,7ºC
Precipitació:    3,0 mm

Les dades meteorològiques d'avui a Calaf han estat les següents (dades de l'observatori XOM del Servei Meteorològic de Catalunya):

T. Màxima:    15,3ºC  
T. Mínima:      8,7ºC
Precipitació:   1,7 mm 
Fenòmens:     pluja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada